School meals reform. How to communicate with kids

According to Alevtyna Sedochenko, a U-LEAD with Europe programme, for the successful communication of school meals changes it is worth analysing the target audience to understand its needs and motivation as it will help form an approach to the systemic communication with various target audiences, taking into account factors of importance for them.

Колонка відображає винятково позицію її автора. За достовірність інформації відповідає автор колонки. Точка зору редакції порталу «Децентралізація» може не збігатися з точкою зору автора колонки.
03.11.2021 - 16:55 | Views: 10340
Алевтина Седоченко

Author: Алевтина Седоченко

Attached files:

Tags:

education Alevtyna Sedochenko

Source:

Read more:

05 December 2025

Як громадам бути почутими в ЄС | П’ятниця із Cities4Cities

Як громадам бути почутими в ЄС | П’ятниця із...

  Україна входить у черговий переговорний етап євроінтеграції – і місцеве самоврядування тут відіграє ключову...

05 December 2025

Швейцарсько-український проект DECIDE представив результати масштабного дослідження децентралізації освіти: ключові виклики та тенденції

Швейцарсько-український проект DECIDE...

Протягом п'яти років реалізації реформи децентралізації управління освітою продовжує залишатися критичним чинником...

04 December 2025

Багаторівневе врядування на практиці: підсумки регіонального форуму Polaris

Багаторівневе врядування на практиці: підсумки...

3 грудня у Полтаві відбувся регіональний форум Програми Polaris «Розбудова системи багаторівневого врядування» –...

04 December 2025