Експерти Програми USAID DOBRE підготували роз’яснення «Черговість здійснення видатків місцевих бюджетів в період дії воєнного стану».
У роз’ясненні:
- ремонту укриттів;
- заправки картриджів;
- придбання програмного забезпечення;
- придбання матеріалів для швачки/перукаря;
- пролонгації сертифікату електронного підпису;
- видатків на таблички-покажчики (облаштування, утримання та експлуатація укриттів);
- видатків на протипожежну безпеку;
- видатків на придбання мініелектростанцій.
Приєднані файли:
Теги:
бюджет війна місцеві бюджети війна DOBRE фінанси
Джерело:
Програма DOBRE
13 грудня 2025
Межа у 300 операцій: як формальний критерій може знищити хірургію в малих громадах
Межа у 300 операцій: як формальний критерій...
Поки країна зосереджена на викликах війни — у сфері охорони здоров’я ухвалюються рішення, наслідки яких можуть стати...
13 грудня 2025
Уряд затвердив оновлені підходи до реалізації...
Кабінет Міністрів України ухвалив документ «Особливості реалізації Концепції реформування місцевого самоврядування та...
12 грудня 2025
Французький досвід для українських громад:...
Члени Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального...
12 грудня 2025
Коли знання запускають участь: як Здолбунівська...
Авторки: Тетяна Лукеря, Олександра Койдель – Центр демократичної стійкості (Київська школа економіки) Частина...