Результати дослідження шведсько-українського проєкту PROSTO, проведеного за підтримки Асоціації ОТГ, засвідчили, що ЦНАП з різних регіонів України інтегрували чимало корисних сервісів та публічних послуг для зручності та комплексного обслуговування відвідувачів:
Інші публічні послуги і функції також активно запроваджуються у ЦНАП. Зокрема, близько у 35 % ЦНАП здійснюється прийом керівництвом громади, а також надається безоплатна правнича допомога, у 10% ЦНАП інтегровані послуги підприємств-монополістів (водо-, тепло-, газо-, електропостачання). Послуги психолога, пункти підтримки сімей військових, послуги медичного характеру тощо також вже є актуальними в окремих ЦНАП.
Детальний аналіз читайте у звіті (PDF, 0,5 МБ).


Приєднані файли:
Теги:
Джерело:
Проект PROSTO
13 грудня 2025
Межа у 300 операцій: як формальний критерій може знищити хірургію в малих громадах
Межа у 300 операцій: як формальний критерій...
Поки країна зосереджена на викликах війни — у сфері охорони здоров’я ухвалюються рішення, наслідки яких можуть стати...
13 грудня 2025
Уряд затвердив оновлені підходи до реалізації...
Кабінет Міністрів України ухвалив документ «Особливості реалізації Концепції реформування місцевого самоврядування та...
12 грудня 2025
Французький досвід для українських громад:...
Члени Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального...
12 грудня 2025
Коли знання запускають участь: як Здолбунівська...
Авторки: Тетяна Лукеря, Олександра Койдель – Центр демократичної стійкості (Київська школа економіки) Частина...