Відбувся перший семінар із низки запланованих на 2017 рік «Запровадження системи електронного документообігу в органах державної виконавчої влади та місцевого самоврядування» для членів виконавчих комітетів об’єднаних територіальних громад.
Захід проводився на базі Вертіївської сільської ради та був присвячений питанням запровадження сучасних інформаційних технологій з метою підвищення ефективності та відкритості роботи органу місцевого самоврядування.
Начальник відділу інформаційно-комп’ютерного забезпечення обласної державної адміністрації Олександр Клименок говорив про переваги електронного документообігу на прикладі системи документообігу обласної державної адміністрації. Також виникло багато питань щодо подачі електронних декларацій. Про технічну сторону цієї справи Олександр Миколайович також докладно розповів.
Додатково із слухачами зустрілась заступник начальника організаційного відділу виконавчого апарату обласної ради Олександра Негода, яка впродовж розмови поділилась досвідом роботи з депутатами ради.
04 грудня 2025
Багаторівневе врядування на практиці: підсумки регіонального форуму Polaris
Багаторівневе врядування на практиці: підсумки...
3 грудня у Полтаві відбувся регіональний форум Програми Polaris «Розбудова системи багаторівневого врядування» –...
04 грудня 2025
15 грудня - круглий стіл «Громада як юридична...
Центр політико-правових реформ запрошує взяти участь у дискусіях на круглому столі «Громада як юридична особа...
04 грудня 2025
Мінфін у листопаді забезпечив перерахування з...
У листопаді 2025 року Мінфін згідно з бюджетним законодавством забезпечив перерахування міжбюджетних трансфертів до...
03 грудня 2025
Вакансія: Місцеві експерти з планування управління відходами (WM4U)
Вакансія: Місцеві експерти з планування...
Програма WM4U оголошує відбір двох експертів з планування у сфері управління відходами для роботи з кластерами...