Львівська область на засадах співфінансування закупила 36 шкільних автобусів на 64 млн грн – 53% забезпечила держава, а ще 47% – місцеві органи самоврядування. Про це йшлося під час передачі цих автобусів директорам опорних шкіл Львівщини за участі Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич.
«Львівська область має одні з найкращих показників ЗНО з української мови в сільській місцевості – 35% дітей з села складають оцінювання з результатом від 160 до 200 балів, по країні цей показник 15%. Також Львівщина є одним із лідерів зі створення опорних шкіл в Україні – зараз тут працює вже 50 закладів. Це пов’язані речі, оскільки вони демонструють серйозність, з якою влада ставиться до навчання дітей з села», – повідомила Лілія Гриневич.
Вона відзначила, що загалом цьогоріч 200 млн гривень виділено з державного бюджету місцевим для закупівлі автобусів. Львівська область одна з тих, що зараз використали 100% від наданих на ці цілі коштів.
Усі кошти субвенції також використали Дніпропетровська, Житомирська, Закарпатська, Запорізька, Івано-Франківська, Кіровоградська, Сумська, Тернопільська, Херсонська та Чернігівська області.
Зовсім гроші досі не використали Київська та Миколаївська області в зв’язку зі скасуванням торгів.
Приєднані зображення:
Теги:
Джерело:
Міністерство освіти України
13 грудня 2025
Межа у 300 операцій: як формальний критерій може знищити хірургію в малих громадах
Межа у 300 операцій: як формальний критерій...
Поки країна зосереджена на викликах війни — у сфері охорони здоров’я ухвалюються рішення, наслідки яких можуть стати...
13 грудня 2025
Уряд затвердив оновлені підходи до реалізації...
Кабінет Міністрів України ухвалив документ «Особливості реалізації Концепції реформування місцевого самоврядування та...
12 грудня 2025
Французький досвід для українських громад:...
Члени Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального...
12 грудня 2025
Коли знання запускають участь: як Здолбунівська...
Авторки: Тетяна Лукеря, Олександра Койдель – Центр демократичної стійкості (Київська школа економіки) Частина...