Український кризовий медіа-центр у межах Програми USAID DOBRE провів тренінг «Створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян» для місцевих організацій громадянського суспільства з Дніпропетровської, Кіровоградської, Миколаївської, Тернопільської, Харківської, Херсонської та Чернівецької областей.
Під час заходу, зокрема, порадами зі створення та проведення інформаційних кампаній для залучення громадян поділилася експертка з комунікацій Ольга Чумак.
Пам’ятайте, що комунікація – це робота.
Щоб інформація була сприйнята людьми, необхідно формулювати зрозумілі ключові повідомлення. Ключове повідомлення надає людям необхідну інформацію, в тому числі і для прийняття рішень.
Ефективне ключове повідомлення має бути:
Кілька його варіантів необхідно протестувати й вийти з основним чи кількома основними окремо під кожну цільову авдиторію. Добре мати ще й підтримуючі повідомлення.
Приєднані зображення:
Теги:
DOBRE комунікації комунікації участь громадян
Джерело:
Програма DOBRE
05 грудня 2025
Як громадам бути почутими в ЄС | П’ятниця із Cities4Cities
Як громадам бути почутими в ЄС | П’ятниця із...
Україна входить у черговий переговорний етап євроінтеграції – і місцеве самоврядування тут відіграє ключову...
05 грудня 2025
Швейцарсько-український проект DECIDE...
Протягом п'яти років реалізації реформи децентралізації управління освітою продовжує залишатися критичним чинником...
04 грудня 2025
Багаторівневе врядування на практиці: підсумки регіонального форуму Polaris
Багаторівневе врядування на практиці: підсумки...
3 грудня у Полтаві відбувся регіональний форум Програми Polaris «Розбудова системи багаторівневого врядування» –...
04 грудня 2025
15 грудня - круглий стіл «Громада як юридична...
Центр політико-правових реформ запрошує взяти участь у дискусіях на круглому столі «Громада як юридична особа...