Що нового в освіті? Підсумки березня — у «Освітньому Маркері»

У новому випуску «Освітнього маркера» від Швейцарсько-українського проєкту DECIDE - найактуальніші освітні новини березня.


  • Які пріоритети української освіти сьогодні?
  • Чому в межах реформи старшої профільної школи пропонують відокремити старшу школу від початкової та базової?
  • Які особливості оцінювання у 5–9 класах Нової української школи?

Про це і не тільки розповідають у новому відео Ярослава Мозгова та Гліб Капустін.

 

 


Відео створено за підтримки Швейцарії в межах Швейцарсько-українського проєкту DECIDE – «Децентралізація для розвитку демократичної освіти», який впроваджує консорціум ГО «DOCCU – Розвиток громадянських компетентностей в Україні» та Цюрихського педагогічного університету (PH Zurich, Швейцарія).

Інші випуски «Освітнього маркеру»

Теги:

освітній маркер освіта

Джерело:

Проєкт DECIDE

Читайте також:

13 грудня 2025

Межа у 300 операцій: як формальний критерій може знищити хірургію в малих громадах

Межа у 300 операцій: як формальний критерій...

Поки країна зосереджена на викликах війни — у сфері охорони здоров’я ухвалюються рішення, наслідки яких можуть стати...

13 грудня 2025

Уряд затвердив оновлені підходи до реалізації Концепції реформування місцевого самоврядування з урахуванням війни та євроінтеграції

Уряд затвердив оновлені підходи до реалізації...

Кабінет Міністрів України ухвалив документ «Особливості реалізації Концепції реформування місцевого самоврядування та...

12 грудня 2025

Французький досвід для українських громад: профільний Комітет вивчає модель агломерацій та систему місцевого фінансового контролю

Французький досвід для українських громад:...

Члени Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального...

12 грудня 2025

Коли знання запускають участь: як Здолбунівська громада робить інструменти участі зрозумілими для мешканців

Коли знання запускають участь: як Здолбунівська...

Авторки: Тетяна Лукеря, Олександра Койдель – Центр демократичної стійкості (Київська школа економіки) Частина...