127 освітніх проектів загальною вартістю 557 млн грн уже подано на фінансування Державним фондом регіонального розвитку, ще 160 млн грн з ДФРР прогнозовано буде спрямовано на освітні проекти до кінця року. Про це йшлося під час звіту Міністра освіти і науки Лілії Гриневич на годині запитань до Уряду у Верховній Раді України 9 червня 2017 року.
«Ми не ремонтували навчальні заклади впродовж попередніх десятиліть. Ми маємо зношену мережу навчальних закладів. У зв’язку з цим фонд регіонального розвитку спрямований в значній частині саме на капітальні ремонти і добудови навчальних закладів. Цього року понад 20% коштів ДФРР спрямовано саме на капітальні ремонти та покращення стану мережі шкіл», – зазначила Лілія Гриневич.
Міністр також розповіла про пілотний проект МОН та Мінрегіон, в межах якого для 200 українських шкіл буде створено нове освітнє середовище. Причому в половині з цих ЗНЗ пілотуватиметься новий стандарт початкової школи, розроблений в межах реформи «Нова українська школа».
У 2016 році на розвиток мережі шкіл з ДФРР було спрямовано понад 607,5 млн грн, що також склало близько 20% загального бюджету фонду. За період з 1 червня 2016 р. до 1 червня 2017 р. було побудовано 13 нових шкіл та 8 додаткових корпусів для уже діючих ЗНЗ загальною потужністю 4,6 тис. учнів.
13 грудня 2025
Межа у 300 операцій: як формальний критерій може знищити хірургію в малих громадах
Межа у 300 операцій: як формальний критерій...
Поки країна зосереджена на викликах війни — у сфері охорони здоров’я ухвалюються рішення, наслідки яких можуть стати...
13 грудня 2025
Уряд затвердив оновлені підходи до реалізації...
Кабінет Міністрів України ухвалив документ «Особливості реалізації Концепції реформування місцевого самоврядування та...
12 грудня 2025
Французький досвід для українських громад:...
Члени Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального...
12 грудня 2025
Коли знання запускають участь: як Здолбунівська...
Авторки: Тетяна Лукеря, Олександра Койдель – Центр демократичної стійкості (Київська школа економіки) Частина...